Min lilla bebis

Nu när Colin passerat åttamånadersstrecket tänkte vi prova att se om han kan sova i eget rum. Den senaste tiden har han sovit oroligt, och jag undrar om det kan vara så att han blir lite störd av oss. Jag vet ju att det förekommer en del snarkande och tom gnisslande av tänder om nätterna dessutom ;) B-B är inte helt oskyldig heller!

Så idag har vi flyttat in Colins lilla säng i hans eget rum. Älskade lilla gubben som börjar bli riktigt stor ♥ Vi får se om han sover bättre där inne själv. Annars är det ju inte värre än att han får flytta tillbaka in till oss. Jag ammar ju fortfarande på nätterna ibland och då är det smidigt att bara lyfta över honom till våran säng. Bästa vore dock om han sov nätterna igenom :)

Den där mjölkstockningen verkar för övrigt ha gått tillbaka - SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Hoppas det ska gå bra och att han trivs i sitt nya rum

2010-08-29 @ 14:23:42
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-29 @ 15:47:22
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0