Att se fram emot

Vi har mycket roligt att se fram emot den här veckan. Vi har rytmik som vanligt och så ska vi äntligen få träffa bästa E, som är en gammal vän, igen ♥ Det är svårt att tajma in ibland så det var ett tag sen, men nu så!

På fredag firar dessutom jag och V 6 år tillsammans - tänk, 6 hela år. Vart tar tiden vägen? Det blir nog ett restaurang-besök för att uppmärksamma detta. Barnvakt är redan fixat. Måste verkligen boka bord nu kom jag på..

Sedan ska vi åka till Skövde över helgen vilket jag längtar till. Vi ska hälsa på Colins faster med kille. Det blir Colins första hotellövernattning, kul att se hur det går :) Hoppas det blir bra i alla fall.

 

Mycket som händer alltså vilket är roligt. Att umgås med nära och kära är ju det bästa som finns! Har ni något kul inplanerat i veckan?


Kommentarer
Postat av: Emeli

Tycker verkligen du ska åka hit någon gång! London är nog min favorit stad. :)

2010-10-04 @ 18:34:09
URL: http://themli.blogg.se/
Postat av: sandra

Ni har mycket roligt i veckan ser jag! Roligt med 6 års dag! Kram

2010-10-04 @ 20:04:41
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Emma Johnsson

Yes indeed det har jag, ska ju träffa er :)

Ska bli trevligt.

Min bror är btw hemma nu två veckor, ska ta körkortet här så får passa på att umgås med honom också :) var ju ett år sen.

Mysigt att gå på resturang och att åka iväg över helgen :)

Får se om vi kan fira vår 6 års dag detta året, har alltid krockat med tyskland.

2010-10-04 @ 22:25:17
URL: http://ninniach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0