Photobucket Pictures, Images and Photos

Pigg kille idag

 

God morgon på er!

Fredag och allt idag, vilket känns härligt. Och ännu bättre är att Colin verkar må bra igen! Han har ingen feber nu på morgonen och har ätit sin gröt med god aptit. Han sov faktiskt hela natten, vilket är första gången på väldigt länge. Han låg mellan oss, och jag behövde bara stoppa in nappen två gånger då han gnällde lite i sömnen. Så otroligt skönt! Pappa fick också byta en riktigt full blöja nu på morgonen, vilket kan ha gjort sitt till.

Det räcker numera med minsta lilla för att man som mamma ska bli orolig för de små. Att man lever med hjärtat utanför kroppen är verkligen ingen underdrift ♥ Jag är så glad att Colin mår bra igen och är pigg och glad - nu ska vi ha en riktigt BRA fredag, och jag önskar er detsamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fy då.. min kompis vill förresten ta bort ett stort som liksom sitter "under håret":. hon undrar om man måste raka bort håret där då? vet du?

2010-10-22 @ 09:36:33
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0