Förskola

Vi har äntligen fått besked om att Colin fått plats på förskolan här i närheten och det känns jättebra. Den andra som fanns lade de ner (inte så bra mitt i babyboomen kanske) och den här är faktiskt nybygggd så jag tror det blir kanon. Jag vet inte vad vi skulle gjort om han inte fått plats där! I november får vi i alla fall datum för när inskolningen ska börja. Lite lättare att planera jobb då.

För övrigt har jag haft en orolig kille här som absolut inte skulle sova, och särskilt inte i sin egen säng. I min famn däremot gick bra så det har han gjort en bra stund nu :) Funderar smått över om han kanske har ont i magen..? Det får bli lite mellis nu för busungen som just vaknat och jag får nog ha i mig lite kaffe.

UPDATE: Nja, helt kry är nog inte lilleman ändå... Han har fått lite feber igen, och är inte riktigt sitt vanliga pigga jag :/ Hoppas det beror på tänderna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas han kryar på sig! Skönt att ni fick på den förskola ni ville ha, vi fick också erbjudande idag men inte på Alvins förskola utan en som ligger i stan, eller om man åker igenom stan och vi bor ju på landet så det känns lite sådär.. Önskar er en bra helg! kramar

2010-10-22 @ 20:09:01
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0