Mys

Vi har en mysig kväll här hemma.

Colin sover sedan ett bra tag, men det var en tapper kille som inte stängde sina stora blå förrän närmare halv nio - trots att han sovit max 1 ½ timmehela dagen! Brukar blir det dubbla annars. Brås på sin far kanske, som överlever med mimimalt med sömn. Dock brukar Colin vakna framåt tio-tiden i vanliga fall, så vi får se hur länge till han sover. B-B ligger och snarkar i sin mässingsäng, lugn och trygg i förvissningen om att brorsan även han sover djupt.

Kaffe, ballerina-kex, naturgodis, tända ljus och Idol har varit en del av kvällen här för oss. Mysigt. Nu zappar vi igenom lite musik-kanaler som jag faktiskt kommit på att jag saknat en del. Vi beställde ett sånt här paket så vi har lite att kika på, mkt var ju för barnkanalerna ;) En av favoritlåtarna spelades just, och det är kul att se lite videor med!

Imorgon ska vi äntligen få träffa kära syster ♥ och svåger igen! Var alldeles för längesedan. Det blir inspektion av nya lägenheten då - kul!

Hoppas ni får en fortsatt fin lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag blir så sugen på massa gott när jag läser om alla fredagsmys! :-)

2010-10-01 @ 22:38:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Alina

Nattinatti! =)

2010-10-01 @ 23:40:04
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0