Jeans

Jeans känns ju som en av de viktigaste basplaggen i garderoben, och sitter de bara bra kan det egentligen aldrig bli fel!

Jeans är något jag verkligen hade behövt investera i nu känner jag. Det var ett bra tag sedan jag köpte nya senast (minns knappt!). Under graviditeten var det såklart inte lönt, och innan man nått sin vanliga vikt känns det lite meningslöst.

Pants SEK 1299, Replay - NELLY.COMOcean Skinny Jeans SEK 1249, G-star - NELLY.COM

G-Star                                    Replay

De här gillar jag! Huvudsaken är att de är tighta och långa i benen, vilket kan vara svårt att hitta ibland :) Min erfarenhet är att det är bättre att lägga lite extra pengar på jeans som håller ett par år, än billigare som oftare tappar formen o dyl.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var längesedan jag köpte ett par ordentliga jeans, har köpt 2 par på H&M mellan graviditeterna men skulle verkligen behöva köpa några fler. Min erfarenhet säger också att de dyra håller bäst!

2010-10-25 @ 19:34:56
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, det ska bli så skönt att få flytta in och börja "boa" litegranna. Har levt med en resväska provisoriskt i en etta i 6 veckor nu så längtar verkligen!



Längtar tills jag får köpa mig ett par nya jeans. Kanske till sommaren ;)

2010-10-25 @ 20:16:03
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 25

Absolut har du rätt i det. Dock fattar jag inte det utan fortsätter köpa massa billiga jeans, haha. Jag vet att jag borde spendera mer men jag är en sån som köper 2 par till priset av 1 och så har jag båda ungefär lika länge som det dyrare paret skulle hållt :P

Men så är det roligt att köpa mycket saker också tycker jag :)

2010-10-26 @ 07:33:58
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: lucke

Var med och tävla om ett tandblekningskit på min blogg om du känner för det :P

2010-10-26 @ 09:09:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0