Drömresan

Efter att ha varit i USA en gång är jag frälst, och vi ska definitivt dit igen. Trevliga människor, god mat (ja vi levde på deras lokala delikatesser, hamburgare och pizza - men gott) och så finns där extremt mycket att se. Vi var ju bara i San Francisco och Las Vegas, men nästa gång vill jag verkligen till New York! Kan tänka mig att det är ganska häftigt att vandra omkring där, lite annorlunda än Sverige ;)

Bild lånad från Ving


Vi kommer förmodligen inte åka inom de närmaste åren, nu står först djurparker och lekland på tur, vilket så klart kommer bli jättekul det med! Men om ett par år kan jag tänka mig att resa dit.

Det är perfekt att mellanlanda i New York ett par dagar och sedan åka vidare. Det svåra är väl att veta vad man vill hinna med därefter. San Francisco kommer det nog faktiskt bli igen för våran del, för vackrare stad har jag aldrig upplevt. Både jag och V är överens om att hade vi bosatt oss utomlands någon gång så skulle det bli i just SF!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh samma här, vill till USA.. måttligt avis på killen som varit i LA i fyra dagar och åkte till New York imorse..

hoppas du har en fin måndagskväll!:)

2010-09-13 @ 19:07:35
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

jobb.. "inspirationsresa" hehe



hoppas du har en fin kväll!kram!

2010-09-13 @ 21:23:11
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0