Eftermiddagen

Jag skulle nog inte sagt så mycket om vädret för här har regnat hela dagen, haha. Blåser gör det också så någon promenad har det inte blivit. Fast man ska ju inte klaga då det faktiskt går att hålla sig inne! Dock är det lite kyligt även inomhus, men imorgon ska golvvärmen till köket anslutas och sen kan vi faktiskt välja att sätta på värmen om vi vill :)

Nu till kvällen har vi ätit något så gott som älgsoppa, men det påminner ju ganska mycket om oxkött så det är ju nästan som vanlig grönsakssoppa. Gott var det i alla fall och den tackar vi bäste pappa/morfar för! Soppa passar nu när vi går mot en kallare årstid tycker jag.

Chunky Poncho Cardi SEK 1499, Filippa K - NELLY.COM

 

Den här ponchon från Filippa K hos Nelly hade gärna fått värma mig nu i höst... Fast priset på 1500 kr var allt lite saftigt för mig :)

Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Kika gärna in hos mig gillar du också elov o beny så är elov min pojkvän =) kram!

2010-09-20 @ 18:31:31
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

lite dyrt men himla fin var den!

2010-09-21 @ 13:53:16
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0