Godmorgon på er!

Här fick vi en ovanligt tidig morgon då busungen vaknade kring 6! Detta trots att han inte somnade förrän närmre 9 igår kväll efter en lång nattning. Förmodligen blir det en tidig förmiddagslur idag ;) Sambon fick sällskap idag till frukosten som omväxling men jag vet inte om han föredrar lugnet då han är uppe själv (med BB) hehe.

Jag hann se tillräckligt mycket av Idol för att se att min fd klasskompis är vidare iaf - kul! Har man det som dröm att få vara med i Idol måste det vara en fantastisk upplevelse och erfarenhet.

Själv är jag så glad över det jag har. Jag lever MIN dröm just nu och kunde inte önska mer av livet! Det är en underbar känsla att vakna varje dag och bara känna att man är så nöjd och glad över det man har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men de är ju såå knäppa:p har spanat in deras bloggar nu på morgonen också

2010-09-23 @ 10:19:53
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Oh So Glam

Visst är det en härlig känsla att känna genuin glädje över det man har och verkligen uppskatta vardagen här och nu! Det om något är ju sann lycka!

2010-09-23 @ 15:29:39
URL: http://ohsoglam.blogg.se/
Postat av: Monica

Skönt att kunna uppskatta det man har i livet just nu!

2010-09-23 @ 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0