Idol

Vi myser framför TV:n och Idol som många andra i Sverige just nu tror jag :) Det är så häftigt när man får höra någon sjunga så bra att man bara ryser! Vilken talang de besitter som kan beröra människor på det viset. Häftigt!

Colin sover gott i sin säng. Han är väl slut efter att ha kört runt i gåstolen och busat med pappan ikväll :) Hoppas natten blir bra! Jag tror nästan att det är ett par tänder på gång i överkäken nu, dock inte de i mitten utan de bredvid. Är som små bulor där! Men det ska visst vara normalt att de kommer i annan ordning med..?

Det var på sömnen vi märkte att de första tänderna var på väg - från att ha sovit hela nätter sedan två månaders ålder, började han vakna om natten igen. Sedan när de börjat komma upp sov han bra ett tag till, och nu verkar det alltså vara på gång igen. Jag har själv ont i en visdomstand för tillfället så jag känner extra mycket sympati just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Ja, vilket gissel det kan vara med de små tandsingarna! De kan komma upp i vilken ordning de vill tror jag... Eller, kanske inte kindtänder först ha ha :) Alice fick bara en tand åt gången först, en ensam tand i överkäken tror jag att den var - hon såg ut som en kanin :)



Hoppas ni får sova, när Alice var lite knölig så där gav jag henne Alvedon innan läggdags så hon slapp vakna och ha ont...



Kram!

2010-09-08 @ 22:33:29
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

det är helt vanligt - bara rolig :)



hoppas natten gick bra :D

2010-09-09 @ 10:03:50
URL: http://babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0