Lampor

Ibland blir man faktiskt förvånad!

Jag har aldrig direkt tänkt på kombinationen Clas Ohlson och inredning som någon särskilt lyckad ekvation, men snygga lampor har de minsann fått in. De är riktigt snygga i verkligen också.

Den här överst har vi ju sen tidigare (och jag kunde inte vara nöjdare!).

Clas Ohlson - BORDSLAMPA GLAMOUR SILVER



Clas Ohlson - BORDSLAMPA CHELSEA SVART


Clas Ohlson - TAKLAMPA REBECCA SVART



Bilder från www.clasohlson.se.

De två nedanstående gillar jag också - vi har något liknande den sista över matplatsen. De är fina i svart, men jag föredrar ändå vitt, som vi har här hemma.


Och, ja, man skulle
nästan kunna tro att det här inlägget är sponsrat så många länkar som det innehåller ;)

Kommentarer
Postat av: <3

Tack för jätte bra tips..

2010-09-03 @ 09:50:27
URL: http://www.thistakes.com
Postat av: Oh So Glam

Jag har också upptäckt Claes Ohlsson på sistone. Köpte faktiskt en lampfot där till billigare peng än på IKEA och den blev superfin till den tilltänkta lampfoten! Den affären är uppenbarligen inte bara tilltänkt för män! ;-)

2010-09-03 @ 11:00:53
URL: http://ohsoglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0