Lunch

Idag blir det en favorit i repris till lunch för Colin. Det luktar så gott, och är faktiskt godare än vad det kanske ser ut att vara ;)

 

Det blev några portioner att frysa ner också vilken är superbra att ha hemma. Det går åt en del nu när han äter två lagade mål per dag, och den här killen kan äta! Jag börjar undra om det finns något slut i den där lilla magen... Kan vara så att han brås på sin mamma, haha.



Photobucket Pictures, Images and Photos

 

Kyckling, krossade tomater, morot, lök, vitlök och oregano


Nu har han sovit en bra stund här, och eftersom jag redan hunnit äta lunch själv funderar jag på om det kanske är läge att ta tag i den där dammsugningen. Skönt att ha det gjort och lika bra att passa på!

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Vad gott det ser ut, själv jobbar jag på att bli en bättre kock i köket! ;) Kram

2010-09-28 @ 14:49:55
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad skönt att han äter sån mat med alltiett liksom. E ska bara plocka själv ;-)

Kram!

2010-09-28 @ 17:47:04
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0