Premiär

Colin och pappa har busat här kvällen lång. Colin skrattar sådär riktigt härligt, så det bubblar upp från magen ♥ Vissa saker blir helt enkelt roligare med pappan :) Återstår att se om han vill sova snart, för det är nog allt en trött liten kille ändå.

Nu blir det en riktig TV-kväll här när alla bra tv-program kommit igång igen efter sommauppehållet! Kniven mot strupen har premiär såg jag visst. Det är inte lika bra som det amerikanska, med Gordon Ramsay i spetsen, men ganska kul att se ändå.

Halv åtta hos mig är också riktigt roligt, med Helge Skoog som gör hela programmet. Utan honom vore det nog inte hälften så bra. Sedan har vi förstås också Idol! Så länge det är auditions brukar jag hänga på i alla fall. Ja, det är fullt upp här som ni hör, haha. Återstår att se hur länge man orkar vara uppe. De senaste nätterna har det som bekant varit lite si sådär med sömnen :)


God kväll på er!


Kommentarer
Postat av: sandra

Har kikat lite på halv åtta hos mig och Idol! Idol är alltid bra!

2010-09-09 @ 20:57:30
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

Mycke bra på tv:n hur ska man hinna sova ;)

2010-09-09 @ 21:49:57
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: sara - mamma till wilda

Halv åtta hos mig äger!

2010-09-09 @ 22:24:31
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Signe

Colin, kunde du inte ha hittat ett fulare namn?

2010-09-09 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0