Viva Las Vegas

Näst bästa födelsedagen måste bli då vi firade den i Las Vegas för 2 år sedan; 40 graders värme och Frozen Strawberry Margharitas för 1 dollar st :) Man kunde ju må sämre. Vi spelade några obligatoriska slots för sakens skull (sämre vinstodds finns ju!) och vandrade på The Strip. Det var så HÄFTIGT att se alla de omtalade hotellen man sett och hört så mycket om på TV.

Vid vårt hotel på The Strip

Vi mötte kapten Jack Sparrow ;)

Kända hotellet Caesars Palace

Jag vid en av LV-butikerna i ett av San Franciscos köpcenter. Äntligen hade jag köpt mig en Speedy :)

Bästa resan vi gjort! San Francisco måste vara den vackraste staden jag sett - där kunde jag nästan tänka att bosätta mig.


Kommentarer
Postat av: Evamy - snart 2barnsmamma i Frankrike

Ja vi kan ju hoppas på att du gissat rätt :)

2010-09-10 @ 12:53:47
URL: http://evamy.se
Postat av: Daniel

Vilka minnen! Jag grattar å hurrar! :))

2010-09-10 @ 15:07:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0