IKEA-besök

Hoppas att ni har en bra lördag - det har vi!

Större delen av dagen har spenderats på nyöppnade IKEA i Helsingborg, liksom majoriteten av sveriges befolkning känns det som :) Massa folk, men det var också enormt mycket större än det gamla. Det bästa är att de har fått in hela sortimentet (Helsingborg har ju saknat en hel del varor förut) och även fått en mycket bättre restaurang.

Som vanligt blev det mest shopping åt Colin - det är ju det roligaste! Vi fyndade en fåtölj till hans rum för ynka 450 kr, en lampa, sänghimlen (som jag skrev om här) och lite annat smått och gott. Sedan var vi inne en sväng på Väla med och där var jag tvunge att köpa bodyn och pyjamasen som jag spanat in på Lindex :)


Suddig (mobil)bild från IKEAs restaurang



Såhär blev den nya fåtöljen i lillemans rum. Pappa hjälper till att provsitta den. Lampan köpte vi också idag!



Colin fick välja ett mjukisdjur - det blev "Ulven" :) Hyllan har vi köpt sedan tidigare på IKEA.



Rullgardinen i mönstret "Busungar" har jag beställt från en sida på nätet.


Kommentarer
Postat av: sandra

Fint rum han har! Jag vill ha en fåtölj till Edvins kommande rum, tror jag kikat på en likadan ni köpt! kram

2010-09-04 @ 19:53:55
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Cecilia - mamma till Ella

Vad fint han får det!! :) Hur länge har han sovit i eget rum? Ella sover i sin egen säng, men i vårt sovrum för tillfället..



Kram!

2010-09-04 @ 21:03:38
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0