Eget rum

Colin sov hela förra natten i sitt eget rum, men han vaknade däremellan upp som vanligt omkring 1 och sedan igen en stund senare. Därefter sov han till 6-tiden, och då fick han komma in till mig. Det är så mysigt att ligga bredvid honom och bara titta på honom när han sover så fridfullt ♥ Vi vaknade väl sedan kring halv åtta ungefär.

Jag tycker att första natten i eget rum fick helt godkänt i alla fall! Han sov inte sämre åtminstone ;) Får väl se hur det blir i fortsättningen. Jag vet att pappan i huset tyckte det kändes lite konstigt att inte ha busungen i samma rum och var lite orolig.  Men det kan ju vara skönt att kunna ha ljuset tänt och kanske läsa lite innan man somnar nu...

Till helgen blir det ett IKEA-besök och då ska lite nytt inhandlas till Colins rum. Just nu tycker jag det känns lite kalt, vill ha det mer ombonat där inne! Rummet har nästan stått oanvänt hittills, mest fungerat som en garderob för hans saker.

Kass bild där färgen inte får någon rättvisa.

 

De här väggorden har "vi" (läs sambon - jag stod bredvid och tyckte till) i alla fall satt upp i hans rum: "You are loved". Färgen på väggen är mer ljusgrön i verkligheten. Allt annat i rummet går i vitt för övrigt. Kommer bilder sen när vi fått ordning på det sista!

 

 


Kommentarer
Postat av: veronica

Vilken fin header du har :)

2010-08-30 @ 23:14:15
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0