Söndag

En sovmorgon senare så är vi alla nog lite piggare här! Nu väntar lite fix här hemma och sen ska vi iväg en sväng. Busen tar en liten nap i sin vagn så jag ska passa på att plocka undan lite.

Har suttit och kikat lite på barnskor på nätet. Hittade de här Ellos, så söta. Dessutom har de just nu 40% rabatt på en vara vilket gör att priset inte blir så farligt!

De skor han har håller på att blir för små så nya behövs till hösten. Dock går han inte ännu, så jag vet inte riktigt vad som är mest praktiskt..? Är det bättre med något mer stövel-liknande kanske? Får väl fundera vidare lite. Men de var ju väldigt fina :)


Kommentarer
Postat av: Erika

har också kikat på de där, så söta :) men har inte riktigt bestämt hur jag ska göra eftersom Ludde inte helelr går, men hn går om man håller han i händerna :) så jag måste nog ha både höst+ vinterskor till han och ett par uggs ska han få ;-)

2010-08-29 @ 13:00:06
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0