God morgon/förmiddag!

Tack vare tips från den här tjejen så fick jag reda på att Fujidirekt har halva priset på förstoringar! Då de inte kostar så mkt i normala fall blir det  riktigtbilligt nu. 5 kr kostar t ex ett foto som är 20x30, och för ett som är 50x75 betalar du bara 45 kr!

Erbjudandet gäller till den 15 september. Idag hade jag tänkt att vi ska få iväg en beställning. Är lite sugen på en sån där jätteförstoring, bra presenter om inte annat :) Vi har beställt från Fujidirekt många gånger och är alltid nöjda. Leveransen brukar gå väldigt fort!

 

Kanske blir förstoring av bilden ovan? Colin skrattar så fint!


Kommentarer
Postat av: Britta

Jättefin bild! Jag har också beställt därifrån, då och då har de erbjudanden då man beställer 100 foton (små) och bara betalar porto på ca 30-40 kr, och fina bilder blir det ju!

2010-09-09 @ 10:35:17
URL: http://britta-bloggar.blogspot.com
Postat av: Karin - AlicesMamma

Åh, tack för tipset!!! Vi ska förstora bilder från vårt bröllop i maj, tror minsann att beställningen ska gå iväg snarast!!!



Ha en bra dag, utan tandgnissel hoppas jag :)

2010-09-09 @ 12:07:11
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0