Kök 99 % klart

Ja, nu börjar vi närma oss upploppet alltså. Fläkten kom på plats idag, och det blir så BRA! Efter drygt två månader av renoveringskaos (ja, nästan i alla fall) så är det nu nästan 100 % färdigt! Det är de där små detaljerna kvar bara för att det ska bli fulländat. Måla ett andra lager färg på foder och karmar, täcksidorna, ett par handtag. Småsaker.

Nu vill man knappt se bilder på hur det såg ut från första början, och bli påmind om allt jobb som gjorts i köket de här veckorna. Sambon har SLITIT, och varit så duktig. Jag som är "totalt o-händig" är imponerad. Jag har mest skött den sk markservicen här hemma och försökt finnas till hands så gott jag kunnat.

En sneak-peak på köket FÖRE - (fy!)

 

Inte särskilt snyggt, va? ;) Man kan knappt tro att det är samma rum nu. Hemska gula luckor, plastmatta och en fläkt som var original sen ´69 - och ja, den fungerade faktiskt fortfarande, ända fram till pensioneringen på soptippen.

Ska ta efter-bilder på köket när det är helt klart och visa slutresultatet!


Kommentarer
Postat av: Erika

haha, jag trodde först det där var efterbilden när jag läste rubriken, måste säga att jag höjde lite på ögonbrynen ;-)



Är du en buzzador? annars läs mitt senaste inlägg :)

2010-08-27 @ 23:10:31
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Erika

Du får hem produkter (oftast full-zize produkter till dig själv och prover som du delar ut till nära och kära) sedan klcikar du i en blankett på buzzador sidan och får fylla i några "påståeenden" vad du och andra tyckte om produkten, typ "kommer du prova igen" osv, är väldigt enkelt faktiskt. Jag tycker det är kul att få prova gratis prylar o nya saker med samt dela med sig av dom :-)

2010-08-27 @ 23:23:53
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Maja

spännande och se nya köket sen!



jaa jag såg att de nästan var jämngamla.. så kul! får följa din blogg nu tror jag :)

2010-08-28 @ 09:41:47
URL: http://majapirayan.blogg.se/
Postat av: Nina & co

Oj, ja det köket förstår jag att ni ville göra om :)

Har oxå en liten Colin, eller så liten är han väl inte länge, han blir 9 i december :)

Vore kul att få se en bild på det klara köket sen! Vårat är nästan klart, har passbitar och lister kvar...

2010-08-30 @ 08:20:42
URL: http://blogg.ninathomson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0