Ett par timmar senare...

...har jag sovit och känner mig bra mkt piggare! Colin sover ännu, så det behövdes nog :) Nu är det svårt att tro att vi var bortskämda med sömn och hela nätter för en tid sedan. Men det kan ju vända fort (hoppas jag på i alla fall). Innan man får barn är det nog lite svårt att föreställa sig hur beroende man blir av det här med att prata om sömn; man jagar sina timmar varje natt och försöker minnas hur ofta man varit uppe, haha. Ändå finns det inget bättre än livet som småbarnsförälder, och det gäller att ta tillvara på varje dag, varje stund!

Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Men det är svårt att njuta av och ta till vara på stunderna när man är trött.. Här är det tänder som spökar och ställer till Maits sömn, tar det aldrig slut?

Trevlig måndag!

2010-10-18 @ 11:29:54
URL: http://Liwetochvardagen.Se
Postat av: Helena - mamma till Alexander

Så sant så sant!

I början var jag inte alls så beroende av sömnen som jag är nu, men då var väl kroppen mer inställd på att man skulle upp och amma stup i kvarten ;-) Nu är man som en död sill när "klockan ringer" vid fem. Men det är ju inte vilken klocka som helst utan den finaste gåvan man kan ha!

2010-10-18 @ 15:49:39
URL: http://hemmyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0