Godmorgon

Hej på er!

Den här onsdagen bjuder på sol och strålande väder. Vi ska som vanligt på rytmik här, jag och Colin. Jag tror att han uppskattar det mer och mer. Just nu far han rundor i sin gåstol - snart går han väl utan den med! Igår ställde han sig faktiskt upp i soffan, så det händer verkligen saker.

Får se om vi hinner ta oss in till stan i veckan, för Colin hade behövt en ny mössa. Han har en tunnare variant från PoP, men jag tänkte leta efter en som är lite varmare och sitter bättre över öronen. De har den här från Lindex som var ganska fin. Återstår att se vad de har i butik!

Lindex Shop Online - Mössa


Kommentarer
Postat av: Karin

jaa fast säckarna fraktas ju från mig ikväll och från Sverige på fredag så har inte så mkt mer än några få plagg att tänka på sen ju haha



hoppas du får en fin onsdag:)

2010-10-13 @ 09:22:30
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Maria - fashionstars ☆

så härligt med sol :)

2010-10-13 @ 09:55:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0