Hela familjen hemma

Nu har vi äntligen fått hem B-B med så hela familjen är samlad! Dock tror jag att han gärna själv stannat lite extra hos farmor för han blir så bortskämd där ;) Han blev ju inte precis galen av lycka över att vi kom för att hämta hem honom, haha.

Här hemma blir det en lugn kväll. Colin har badat, och ska äta gröt snart. Vi ska såklart ha i oss lite av det obligatoriska kvällskaffet, och kan samtidigt njuta av den här utsikten som jag älskar med att bo här. Det är som att ha en tavla i ständig förändrig utanför fönstret. Just vid solnedgången kan det vara så otroligt fint!


Kommentarer
Postat av: Erika - Charlies mamma

Har precis hittat till din blogg som jag tycker är kanon! Är mamma till en Charlie som föddes 23:e dec 2009 :)

Är lite nyfiken på vad och hur mkt Colin äter varje dag? :)

2010-10-11 @ 22:37:49
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Skönt med samlad familj. Bort bra men hemma bäst :) Vilken fin och härlig utsikt!

2010-10-11 @ 23:22:50
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Therese - Colins mamma

Erika: Å, vad roligt! Glad jag blir :)

Då skiljer det bara en dag på dem, Colin föddes den 22:a.



Jag ammar fortf lite på morgon och kväll, men planen är att fortsätta trappa ner. Colin äter smörgås eller yoghurt på förmiddagen, och sedan lagad mat och frukt till lunch. På EM brukar det bli mer frukt eller tex smoothie. Till middag får han lagad mat igen, och sedan kring 7 lite gröt som mättar för natten!

KRAM

2010-10-12 @ 09:44:06
URL: http://hostherese.blogg.se/
Postat av: stephanie isabell

vad härligt att få ha en sån utsikt! :D

2010-10-12 @ 11:48:08
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0