Inte sova

Kvällen verkar inte bli så mkt bättre än så länge, då Colin somnade vid sju och vaknade igen knappt en timme senare. Nu ligger han och ropar "mamma, mamma" ifrån pappas mjuka famn och visar inte så många tecken till trötthet (nåja, några gäspningar kommer det väl). Han har inte sovit sedan halv två idag, så jag tror verkligen att lite sömn hade gjort honom gott! Ja, vi får se hur det blir. Kan möjligtvis vara tänderna som besvärar honom igen. Den ena framtanden har spruckit igenom sedan ett tag tillbaka, medan den andra verkar dröja lite. Än så länge är där bara en bula. Det blir skönt när de besvärliga tänderna väl är framme! Man behöver någon liten stund för sig själv på kvällen för att ta det lugnt och återhämta sig efter dagens vilda lekar. Han älskar verkligen när man jagar honom i gå-stolen, så det har ju blivit en del bus :)

Jag har förresten ändrat om lite i headern. Jag har en tendens att tröttna om jag inte är 100% nöjd med designen, men nu tror jag minsann att det börjar likna något.

 


Kommentarer
Postat av: Britta bloggar

Fin headern blev! Hoppas ni får sova lite iaf...

2010-10-16 @ 22:53:58
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: FLOOSAN

Headern ser jätte fin ut va duktig du är =)

2010-10-17 @ 10:17:04
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0