Sömn

Jag fick den bästa starten på dagen som man kan få idag!

När jag slog upp ögonen vid kvart över åtta (!) idag så var det till ljudet av Colins fina röst när han sade "pappa, pappa" (han började ju säga det i fredags, och det var så roligt att höra - han har sagt mamma ett tag nu!). Colin satt upp i sin lilla säng med händerna på spjälorna och skrattade och såg så söt ut som bara han kan medan solen strilade in genom fönstret ♥ Mammahjärtat svämmade över av kärlek i den stunden. Tänk att vi har skapat den där underbart fina lilla varelsen som gör oss så stolta varje dag!

Jag var bara uppe och stoppade in nappen en gång inatt. Han sov alltså hela natten i sin egen säng, och det var ett bra tag sedan sist vill jag lova! Det var välbehövligt med sömn nu när vi har haft tre ganska intensiva dagar, och han behövde det förmodligen med. Med full energi har vi börjat veckan här hemma med lite städning, tvätt och så har jag gjort efterrätt/mellanmål på päron och kanel som är Colins favorit. Han har levt på burkmat i helgen så det är roligt nu när han kan äta hemmagjort mat igen.

Hoppas att ni har fått en lika fin start på er vecka!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Underbara Colin :)

2010-10-11 @ 12:44:50
Postat av: Jonathan

Hej, 

Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om att Unity Line just nu har kampanjerbjudanden på familjeresor till Polen.



Gå gärna in på http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/specialerbjudanden/familjepaket_med_hytt_och_bil och läs om familjepaketet för 2010. 



Likea Unity Line på Facebook för att få chansen att vinna en

kryssning till Polen: facebook.com/pages/Tavla-och-vinn-en-kryssning-med-Unity-Line/140776032632140?ref=ts





Hälsningar,



Jonathan, 
Unity Line

Postat av: steph

kikar in & hoppas att du får en fortsatt trevligt dag. =)

2010-10-11 @ 15:19:29
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Tova

Åhh, guud vad skönt att han sover hela nätter iblabd :) det har man ju själv aldrig varit med om på 9 månader, hehe...

(Iofs så vaknar Elliot bara ett par gånger när han vill äta, så jag hoppas han kommer sova nättena igenom sen när jag slutat amma ;) )

2010-10-11 @ 15:33:14
URL: http://trasslet.se
Postat av: Michelle

Tack fina du! =)

Åh va duktig han är, vår lille kille säger bara katt och klappa! ;)

Kram

2010-10-11 @ 15:46:44
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0