Utmanad

Jag har blivit utmanad av söta Britta, och temat är alltså mat. Kul! Äter gör man ju varje dag och på så sätt kanske man kan få lite middagstips :)

Vilka tre maträtter lagar du oftast?

1. Kalops - en av mina absoluta favoriträtter när det gäller svensk husmanskost. Det tar lite tid men är en perfekt söndagsmiddag.

2. Chili con carne - en annan favorit som jag aldrig tröttnar på. Precis som kalops, perfekt mat för Colin.

3. Wok - med ris eller nudlar. Och det går att variera i all oändlighet!

De som vill är fria att anta utmaningen! Skicka gärna en liten kommentar då :)

Kommentarer
Postat av: Rosahjärtan

Inne hos mig hittar du nästan dagligen Dagens Meny & något recept!Kika gärna in!

2010-10-28 @ 12:54:08
URL: http://rosahjartans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0