God morgon lördag

Godmorgon!

Här har vi haft en någorlunda bra natt. Colin har vaknat ett par gånger men var inte pigg alltför tidigt så det går väl på ett ut! Vi har sovit fyra stycken i en och samma säng, vilket är otroligt mysigt men kanske lite trångt, haha. Åtminstone för V som inte hade många cm att ligga på. Pojkarna tar ju de plats de behöver ;)

Här ska vi in till stan en sväng. Återstår att se vad vi kommer hem med! Något i klädväg ska vi väl hitta hoppas jag! Åtminstone till Colin. Jag inviger nya tröjan och tightsen idag. Tightsen är supersköna, hoppas att de håller former bara!

Här blåser nästan storm idag med, men jag hoppas vi klarar oss undan regnet. Blåst + regn är ingen bra kombo! Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Wilda vaknar oxå vid 4. Jag har dock gett mig fan på att hon ska fortsätta sova i egen säng. Skam den som ger sig hahaha

2010-09-18 @ 11:58:44
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0