Hej lördag

God morgon!

Här har vi varit uppe ett tag redan och hunnit komma igång. Det är så mysigt att vara hemma hela familjen på helgerna, särskilt om mornarna. Jag är glad att vi alltid har dem tillsammans då vi båda vanligtvis jobbar vardagar båda två.

Har kikat lite på kläder till Colin, jag är ju inte den enda som behöver nytt! Kappahl har jag inte handlat från förut då det aldrig blir att jag går in där, men de har en del fint till små killar!

455808436287436329

453837451476464891455550

Just med byxor tycker jag är viktigt att de är mjuka, gärna med mud kring magen då de fortfarande är ganska små och mest kryper. Den gröna tröjan med skinndetaljerna på armbågarna tycker jag var söt, och farfarströjorna gillar jag med (även till mig själv!). Randigt tröttnar jag inte heller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0