Hemma-fix

Colin har sovit mycket inatt. Han somnade som bekant innan 7 och vaknade första gången vid 5, vilket är bättre än på mycket länge. Jag ammade honom och sedan sov han vidare till halv 7. Nästan 12 h sömn alltså för lillemans del. Det behövde han! Som tur var gick även vi och lade oss ganska tidigt igår, också trötta efter dagens bravader.

Vi har varit ute på en riktigt härlig morgonpromenad hela lilla familjen nu när luften börjar bli sådär härligt krispig och frisk. Det är ett bra sätt att starta dagen på! Bästa tiden på dygnet tycker jag nog, innan allt börjat vakna till liv. Allting är så lugn och stilla.

V fixar i köket idag (det sista tror jag nog allt) och sen tänkte jag nog ta några foton och lägga upp bilder på hur det blev! Jag pysslar med lite allt möjligt här hemma idag tror jag, hjälper till där jag kan. Lite städning får det nog allt bli också :) Hoppas ni får en härlig söndag ♥

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Låter som en toppen dag, hoppas även den blir lika härlig. Kram

2010-09-05 @ 10:14:37
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Erika

jo det blir tyvärrlätt så! hoppas ni får en fin söndag kram kram

2010-09-05 @ 10:58:24
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0