Ljus i vårt hus

Här har det i vanlig ordning tänts upp en massa ljus och vi kikar lite på Idol. Det stod mellan det och Ullared idag ;)

Vi har nyss fått sålt vårt gamla soffbord via blocket. Istället har vi nu detta, vilket jag är supernöjd med! Inga hemska hörn som Colin kan skada sig på heller. Toppen att bli av med saker så det slipper bli stående i något förråd och samla damm. Nu kan vi gå ut och äta eller något för pengarna istället; jag vet ju tex att en viss årsdag kommer upp snart...

Photobucket Pictures, Images and Photos

 

Jag funderade för övrigt på att skriva en liten guide - några korta instruktioner bara - hur det fungerar att blogga via iPhone, och då inte via MMS. Det är några som har undrat över detta, och det är ju inte alls särskilt svårt. Fler och fler inser födelarna med telefonen (däribland jag!) så det kan ju vara ganska användbart.

 

Hoppas ni har en fin måndagskväll!

 


Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis att ni fick sålt det ena bordet! Då kan det ju bli lite god mat i stället!

2010-09-27 @ 21:10:20
Postat av: Emma

Fin lykta :) Hoppas ni haft en mysig helg :)

2010-09-27 @ 21:12:45
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Erika

ja jag är verkligen tok-nöjd med väskan :-) det soffbordet ni köpt är faktiskt det enda jag tycker är fint från IKEA :-)

2010-09-27 @ 21:39:59
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Daniel

myyspys!!!

2010-09-27 @ 23:09:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0