Rytmik

Natten som gick var inte mycket bättre än den förra, Colin har varit lite orolig igen. Det blev att man sprang upp några gånger, och till slut fick han sova mellan oss. Det är ju väldigt mysigt, men sömnen blir inte riktigt vad den borde ;)

Nu på förmiddagen har jag och gullungen varit iväg på rytmik här i närheten. Kul att de startar upp något där man kan träffas lite med barnen. Det var helt ok tycker jag, dock kunde det gärna ha varit någon mer som är lite närmre mig i ålder ;) 24 år (blir jag om ett par dagar iaf) tycker jag inte är så ungt, men i vissa sammanhang känns det faktiskt så! Colin tyckte det var ganska roligt tror jag och det är ju huvudsaken. Vi sjöng och rörde på oss och barnen var mestadels glada.

När vi kom hem var det en småtrött kille som somnade på några minuter. När han vaknar blir det lite lunch för oss båda. Kanske vill han springa lite i gåstolen som farmor och farfar ordnat, den var faktiskt populär. Skönt att kunna släppa honom lite när han helst vill röra på sig och stå upp hela tiden = trötta armar och axlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0