Söndag

God morgon, eller snarare god förmiddag!

Idag fick jag (och B-B) ligga kvar i sängen till halv nio - SKÖNT! Det var längsedan men välbehövligt idag. Den senaste tidens nätter har förstås satt sina spår, och jag känner mig lite halvseg. Ont i halsen har jag också, men jag hoppas inte att det är förkylning på gång. Jag har varit förkyld en gång sen Colin föddes och då klarade han sig, peppar, peppar. Men nog klagat för idag!

Vi har hela söndagen framför oss och väntar bland annat fint besök. Precis som igår blir det annars mestadels fix här hemma, blir lätt så med ett renoveringsobjekt till hus ;) Jag ska göra kalopps till middag hade jag tänkt - typisk söndagsmiddag då det tar ganska lång tid att göra men så är det också en av mina absoluta favoriträtter. Colin har bara provat den på burk så nu tyckte jag det var dags för "äkta vara".

(Bild lånad från Vinyldekor)

 

Jag älskar verkligen väggord. Det sätter en personlig prägel på hemmet och det finns ju så många olika budskap att välja på. Bilden ovan tycker jag är jättefin och hade passat bra i ett barnrum. Tyvärr kan man ju inte ha hur många som helst dock ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det där var nog det finaste väggordet jag sett!

2010-09-26 @ 13:18:43
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Anonym

hehe nice med sovmorgon!

2010-09-26 @ 13:21:21
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0