Mat

Idag har jag gjort en typ fiskgatäng som står i ugnen just nu. Fisk tillsammans med morot, purjolök, grädde och smaksatt med dill och citron. Jag tänkte att det kunde passa för Colin att prova detta samtidigt som vi äter! Lite roligare att alla äter tillsammans :) Jag blev så sugen på just fisk efter att ha lagat det till lilleman ett par gånger. Jag skippar saltet och tar bara i lite vitpeppar, så får vi se om det blir gott. Just lite extra salt tror jag dock att det blir för oss "vuxna" ;)

Till efterrätt ska vi sedan äta äppelkaka med marsan-sås var det tänkt. Lagom till vi får besök!
Härligt med fredag och mys med hela familjen

Kommentarer
Postat av: Erika

gott med fiskgratäng :) ska få fram receptet en dag o lägga ut det :-)



kram

2010-08-27 @ 21:43:34
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0