Mössjakt

Hej på er!

Vi har haft ytterliggare en dag med underbart väder här hos oss så den har delvis tillbringats i stan. Målet var att hitta en mössa till Colin; någon modell som går ner lite över öronen och gärna med knytband till då han drar av sig den direkt annars. Lättare sagt än gjort kan jag tala om!

Fanns där inte bara en massa söta mössor till flickor, så var de för små i storlekarna eller hade en massa färgglada tryck på sig. Spiderman, Cars osv. Och jag är inget större fan av sådana. Det kan vara snyggt med någon enstaka tröja eller liknande men när det kommer till mössor och dylikt så vill jag hellre ha något som är lite mer stilrent och diskret, inte en massa grälla färger. Mycket har förmodligen hunnit ta slut, för utbudet var verkligen dåligt.

Räddningen blev Polarn o Pyret och mormor som ville köpa en mössa till Colin. Tack, tack! Det blev en sådan här:

 

Bild lånad från PoP

 


Precis vad jag sökte! De har ju så mycket fint där inne, även om det kostar lite mer än på ex Lindex, Kappahl, så är det faktiskt ibland värt det. Mössan var ganska stor i storleken, och han blev riktigt söt i den :) Jag provade lite kläder, men det blev inte mkt mer shoppat än ett par vantar som behövs nu under barnvagsnpromenaderna.

För övrigt har jag börjat luska i om beställningen med Colins skor är på väg snart...? Hoppas det (blev ju dessa)!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tycker det är så svårt me kläder till de små.. Speciellt nu när det är sånt här mellan väder..

Kitchen aiden är det bästa i hela köket. Min är köpt i USA där den var lite billigare och min man åkte dit 1 v efter vi gift oss så han va nästan skyldig mig en sån :)

2010-10-14 @ 15:23:35
URL: http://frujanssons.blogspot.com
Postat av: Stines Drömhem

hehe vad roligt, jag är också på mössjakt :)

Svårt att hitta någon som både är snygg och bra!

/Stine

2010-10-14 @ 17:52:00
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: sandra

Mössan är fin, har kikat på den några gånger men det har inte varit så kallt förrens nu.. Dags att köpa varm mössa + vantar nu inser jag! Kram

2010-10-14 @ 19:16:49
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0