Busunge

En powernap och en kaffe senare är jag lite mer människa :) Det är skönt att man har förmågan att sova en stund mitt på dagen och bli piggare, alla kan ju inte det! Har en aktiv busunge här som kryper, klättrar och säger maa-ma-maa-ma. Så sött! Men det dröjer nog lite till innan han vet vad han säger, haha.

Gällande skor till Colin (de från Adidas han har håller på att bli för små), så har jag nu beställt dessa. Han kommer ju inte direkt gå i höst, mest åka vagn och då tror jag de kommer fungera bra. Sedan köper vi andra stövlar inför dagisstarten. Dock kommer inte skorna förrän 10 oktober, men har vi tur blir det kanske liite tidigare i alla fall. Nu ska vi bara hitta skor till oss själva med...

Kommentarer
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

ja hurra for powernaps...

2010-09-07 @ 19:30:43
URL: http://babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0